اخبار

کلنگ مرکز "دیالیز" کنگاور به همت یک "خیر" زمین زده شد+ عکس

کلنگ مرکز "دیالیز" کنگاور به همت یک "خیر" زمین زده شد+ عکس

مرکز دیالیز بیمارستان شهید چمران شهرستان کنگاور به همت یک خیر کنگاوری کلنگ زنی شد.

خسرو سرتیپی مسئول مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه مرکز دیالیز شهرستان کنگاور به همت آقای علیجان شریف زاده خیر کنگاوری امروز (29 آذرماه) کلنگ‌زنی شد، گفت: این خیر کنگاوری پس از از دست دادن دو فرزند خود دکتر «کامبیز شریف زاده» و مهندس «فرهاد شریف زاده»، به نیابت از آنها تصمیم گرفت با  150 میلیون تومان سرمایه بازنشستگی خود یک مرکز دیالیز احداث کند.

وی افزود: این خیر با مساعدت مجمع خیرین استان کرمانشاه اعتبار لازم برای ساخت یک مرکز دیالیز در بیمارستان شهید چمران شهرستان کنگاور را تقبل کرد و 150 میلیون تومان دارایی خود را که تنها سرمایه دوران بازنشستگی‌اش است را برای احداث این مرکز هزینه کرد.

سرتیپی با بزرگ و ارزشمند دانستن خدمت این مرد خیر، گفت: بیمارستان شهید چمران شهرستان کنگاور فاقد مرکز دیالیز است و این امر موجب شده بود بیماران دیالیزی برای انجام دیالیز همواره با مشکل مواجه باشند.

وی تصریح کرد: با این اقدام ارزنده و این بخشش، مرکز دیالیزی به مساحت 200 متر مربع در محل بیمارستان احداث خواهد شد.

کلنگ احداث مرکز دیالیز بیمارستان شهید چمران شهرستان کنگاور امروز (29 آذرماه) با حضور امام جمعه شهرستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و فرماندار شهرستان به زمین زده شد.

 


شریف 2

۲۹ آذر ۱۳۹۵ ۲۳:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید